Wzmocnienie erekcji – 4 sprawdzone metody

Wzmocnienie erekcji – 4 sprawdzone metody

Stres, przemęczenie, zła dieta oraz wiek to tylki niektóre przyczyny problemów z erekcją. Każdy mężczyzna pragnie być wytrzymałym kochankiem i chcę, aby przedłużenie erekcji odbywało się w sposób naturalny. Jak więc tego dokonać? Odpowiednie ćwiczenia na erekcję mogą zdziałać cuda. Opisane poniżej przykłady to naturalne, nieinwazyjne sposoby na erekcję.

Sposoby na to jak wzmocnić erekcję

Sposobów na wzmocnienie energii jest naprawdę dużo. Niektóre opierają się na metodach lekarskich, inne dotyczą przede wszystkim metodologii leczenia w domu i wprowadzenia odpoweidnich nawyków żywieniowych. Poniżej przedstawimy najlepsze sposoby, naszym zdaniem, aby wzmocnić erekcję.

1. Sposoby na erekcję zazwyczaj dotyczą treningu mięśni kegla

Mężczyźni również posiadają mięśnie kegla i powinni je ćwiczyć. Regularne ćwiczenia wspomagają erekcję, pomagają kontrolować wytrysk oraz zwiększają intensywność orgazmu. Jak więc ćwiczyć? Trzeba wyobrazić sobie, że odczuwamy potrzebę oddania moczu i w tym momencie z całych sił zaciskamy mięśnie krocza, jakbyśmy chcieli się powstrzymać. Trzymamy licząc do 5-10 i rozluźniamy. Należy wykonywać 3 serie po 10 powtórzeń. Cały trening robimy 4 razy dziennie. Przy regularnych ćwiczeniach wzmocnienie erekcji gwarantowane.

2. Wzmocnienie erekcji metodą Semans’a

To ćwiczenie, które polega na stymulacji penisa do momentu pełnego wzwodu i zaprzestanie stymulacji przed samą ejakulacją. W tym momencie należy odczekać kilka chwil, aż podniecenie trochę opadnie. I znowu można zacząć stymulację od początku. To trening możliwy do wykonania przez partnerkę lub samodzielnie przez mężczyznę. Skutecznie opóźnia wytrysk nasienia i przedłuża erekcję.

3. Ćwiczenia na erekcję poprzez 

Ćwiczenia na opóźniony wytrysk i sprawność seksualną – tzw trening Masters&Johnson – to trening, który działa na wzmocnienie erekcji i ją przedłuża. Metoda na powstała na bazie metody Semans’a. Trening tem polega na powstrzymaniu ejakulacji poprzez mocne uciśnięcie żołędzi przez kilka sekund. Ucisk należy wykonać kciukiem na wędzidełku, w miejscu złączenia penisa z żołędzią. Zastosowanie go we właściwym momencie natychmiast skutecznie powstrzymuje wytrysk. Po kilkunastu sekundach można kontynuować stosunek seksualny. Należy pamiętać, że ucisk można zastosować tylko w momencie pełnego wzwodu penisa i nie powinien on sprawiać bólu.

4. Trening areobowy

Trening areobowy ( tzw. trening cardio ) – to ćwiczenia dotleniające organizm, które stosowane regularnie obniżają ryzyko wystąpienia problemów z erekcją aż o jedną trzecią. Aktywność ta wzmacnia serce i cały organizm. Do najbardziej popularny ćwiczeń areobowych należą : pompki, przysiady, szybkie spacery, jogging oraz pływanie.

Jeśli takie ćwiczenia na erekcję nie pomogą należy podjąć inne kroki.

Zaburzenia erekcji – leczenie specjalistyczne, jak to wygląda?

Oto przykłady opisujące jak wygląda leczenie zaburzeń erekcji :

  • Zastrzyki – mężczyzna wstrzykuje sobie do ciał jamistych, za pomocą cieniutkiej igły substancję, która rozkurcza mięśniówkę ciał jamistych i rozszerza jego tętnice. Dzięki temu w ciągu 5-20 minut następuje wzwód, który w zależności od dawki leku utrzymuje się do godziny.
  • Bypassy – w momencie, gdy duże naczynia krwionośne penisa są zniszczone, np. przez blaszkę miażdżycową krew ledwie może nimi płynąć. W takim przypadku lekarz może zlecić wykonanie tzw. bypassów. Zabieg polega na pobraniu żył najczęściej z uda i przeszczepieniu ich do penisa. Ten sposób pomaga zwiększyć ukrwienie a co za tym idzie rozwiązać problem z erekcją.
  • Pompka do penisa – lekarz może także zaproponować używanie pompki do penisa. Plastikowy cylinder mężczyzna zakłada na członka, tak aby szczelnie przylegał do jego nasady. Następnie za pomocą małej pompki wyciąga z cylindra powietrze. Wytworzone w ten sposób podciśnienie sprawia, że krew zaczyna stopniowo wypełniać ciała jamiste członka. Kiedy mężczyzna wyczuje, że już nastąpił wzwód, musi zsunąć umieszczony na końcu cylindra gumowy pierścień uciskowy. Nie jest zalecane, aby erekcja utrzymywana przez ucisk pierścienia trwała dłużej niż pół godziny.

Niezależnie od wybranej metody leczenia, bądź ćwiczeń należy pamiętać, że zdrowa dobrze zbilansowana dieta, rzucenie palenia, lepsze wysypianie się oraz unikanie stresu również pozytywnie wpłynie na nasze życie oraz pomoże w leczeniu problemów z erekcją.

4 Komentarzy do Wzmocnienie erekcji – 4 sprawdzone metody

  1. Wekso napisał(a):

    Nie wierzę w te wszystkie ćwiczenia, pic na wodę.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *